Regnar det....

Det var guldregn över Norrköping i dag, Min mor och far hade tre lotter i dagens dragning av miljonlotteriet. Det var många "kändisar" från mina gamla trakter där. Men störst av dem var min äldsta vän Sara`s mamma. Hon tog rubbet och det var hon verkligen värd. 300.000 och bilen! Grattis Lena och Rolf också förstås. Mina päron.....nej det blev inte lika många nollor på deras checkar men 30.000, ja det är pengar det med även om det inte täcker fullt lika stora hål. Och tvhallåan sa faktiskt att vinner man inte storkoan får man kanske komma till i stället! Ni vet tur i spel otur i kärlek och visaversa. Det gjorde dig väl mycket gladare mamma??? En annan gång kanske, men den här gången.....GRATTIS fina Lena, efter regn kommer solsken!
Hahahahahahah Sara där fick jag dig, jag vet att han heter Roger! Kunde inte låta bli!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha ha ha ha, du fick mig!

2010-04-30 @ 17:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0