Bröllopsdag

Den 4 Augusti för 3år sedan fick jag min man och han sin fru! På en grön kulle i ett tempel, en solig sommardag sa vi JA till varandra. Det var en helt perfekt dag, hade inte på något vis kunnat bli bättre. Min storasyster Linda hade smyckat hela festområdet med underbara blommor, lillasyster Frida sjöng en mycket vacker sång under vigseln. Pappa lämnade över mig till min blivande man, hans svärson. Vi skålade i Champagne och knäckte fortune cookies.  Mamma hjälpte pappa med talet, storasyster höll tal och tårarna sprutade! Alkoholen flödade och stämningen var på topp. Alla svettades i sommarvärmen och vi dansade vals med elegans(tyckte vi i alla fall).
Such a perfect day!


Bästa tärnan Anna!

Kommentarer
Postat av: ...

säger bara capten morgan cola

2010-08-03 @ 22:37:16
Postat av: Jenny

Å, så fina ni var på bröllopet... en helt otrolig håruppsättning och klänning. Njut av er bröllopsdag!!

2010-08-03 @ 23:18:59
Postat av: Josefine

så vacker du är tessan!

2010-08-03 @ 23:33:00
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jättevackert helt enkelt, som i en saga. Grattis och puss och kram från mamma och världens bästa svärmor..... Ps. pappa och jag har varit förlovade i 37 år just idag, och på pappas namnsdag också. Låter som en evighet va?

2010-08-04 @ 18:06:18
Postat av: Cecilia

Grattis på er bröllopsdag:). Ja erat vackra bröllop kommer vi alltid att minnas:). Kram på er

2010-08-04 @ 20:56:39
Postat av: Anna F

Grattis på er stora dag! Ert bröllop var så himla fint och jag är jätteglad att jag fick uppleva det med er.

Var rädda om er, hoppas att vi ses snart!

2010-08-05 @ 19:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0