Presenter-me like!

Det är så kul att både ge och få presenter, dom som säger något annat ljuger. Jag fick så mycket fint i lördags, något som jag alltid gör(fånigt jag vet) är att ta kort på presentbordet. Har alltid gjort och kommer nog alltid göra.

Underbart fint armband från SNÖ, fint sätt att överlämna det på. Plexiglas låda med en läcker sjal i och så armbandet runt sjalen. Från fina Anna och Jonas.



Dom här armbanden fick jag av bigsis med familj. Det bruma Humanity armbandet finns på Akleja i Söderköping. Det i Silver har Linda designat själv, bara till mig. Sååå fint och så mycket tanke bakom det. Ett minne för livet! Visst är dom fina tillsammans, designade för att passa varandra. Med Armbandet jag fick av Anna höjs det till ytterligare än nivå av snygghet.

Blommor i form av snitt blommor är bara för fint, tänk om man kunde ha det så här hemma varje helg!


Till sist, presentbordet! Smartbox- resturangupplevelse för2 på utvalda resturanger i hela sverige. Presentkort på valfri behandling. Ticknet presentkort. Mumsig choklad och en middag på Asken. Champange. En härligt röd skål från Bruka (stod bland disken, missade den på kortet). och så armbanden och en bok om choklad!

Kommentarer
Postat av: lisamatilda.

hihi :) jag har faktiskt börjat på stadiumlagret nu. jobbar 7-14 eller 23-06 om jag vill, det kan fördubbla JC lönen helt om jag väljer att jobba natt en månad, plus att jag alltid har lediga helger och massa tid för fotbollen igen :) känns bra i magen! GRATTIS I EFTERSKOTT förresten tessan, hoppas födelsedagen var kanon och att ni mår bra där hemma? :) PUSS.

2010-08-30 @ 22:01:44
URL: http://ziingoalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0