fun in the snow!

Vi har haft en underbar helg i Karstorp hos mormor och morfar och co. Massor av bus, mys och smaskig mat! Men nu är vi tillbaks i stan och alla måsten. Lämnade en storgråtande Cornelia på dagis i morse, inte lätt att vara starka mamman i alla lägen. Men så kul som vi haft det i helgen så förstår jag att hon ville vara med mig i dag med, vi är bästisar! Jag sitter nu och väntar på att få ge mig i väg till läkaren för ytterligare en bedömmning av bråcket i ljumsken. Kan med säkerhet säga att han kommer inte tycka att det ser bättre ut! Sen ska jag med raska steg ta mig till dagis för att återförenas med min guldklimp! O så kommer pappa robert hem i kväll, jippei!

Tack för BÄSTA helgen mormor och morfar, ni kan konsten att skämma bort oss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0