Grattis Bästa Anna!

Det är din dag i dag, det ska firas...på lördag! Hoppas du får en dag full av överraskningar och mycket skön sång. Vi har kännt varandra i 15 år typ, det är något jag inte skulle byta bort för nått. Du är en superwoman med många super krafter, en sådan där tjej/kvinna som alla vill vara som. Se var du är i dag och vad du åstakommit so far, klappa dig själv på axeln och säg....Fan vad jag är bra, för det är du! En riktig buissneswoman med huvudet på skaft som trots allt jobb och slit med högt uppsatta kontors råttor vet hur man har kul och kan njuta av livet. Vi har massor av äventyr bakom oss och jag hoppas på många fler framöver! Trots att vi passerat 30års strecket!

Massor av kärlek till dig idag vännen!

Från hela familjen Steiner

Kommentarer
Postat av: Anna F

Åh, kompis! Du är för gullig, blev alldeles tårögd av dina fina ord. Tack Tess. Det härliga är att jag ser på samma sätt på dig. Du om någon är en viktig och fantastisk förebild i allt du tar för dig. Tänk att du snart har en liten till att fostra till en helt underbar människa. Som du! Tack kompis. Kram

2010-02-15 @ 20:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0