Jag är hemma.....

hela dagarna, jag blir tokig! Vad ska man göra när man ändå inte ska göra något, när man är ordinerad vila med benen i högläge??? Jo jag har fixat med alla våra kort på datorn, det blir ett par. vi har dom första digitala korten från julfesten -03. Känner att jag vill få dom utskrivna innan lillmys kommer. Men hallå, jag har kommit till Cornelias 1års dag. Alltså 2år kvar till nutid. Så visst har jag att göra, men jag sitter fortfarande hemma. Ska till barnmorskan i morgon och kolla läget, och så ska läkarintyget hämtas. Kanske ska lyxa till det med en Stan lunch!


6 år sedan alltså! Anna måste säga att du är riktigt fin i håret där! Och se ser vi riktigt snygga och unga ut!

Kommentarer
Postat av: Anna F

HaHa!! Herregud, det var tider det! När var det!? Minns att jag var noga med att inte få någon anksjärt i nacken och vaxet gjorde entré i badrumsskåpet. Men vi hade säkert kul.

2010-02-03 @ 20:27:02
Postat av: tessan

julfesten-03 på palace, det var tider det! klart vi hade kul!

2010-02-03 @ 22:12:08
URL: http://thesteinerwife.blogg.se/
Postat av: Frida

Tessan, vi ÄR unga:). 30 i år och jag redan imorron!



Anna är ju superfin i håret!



Lycka till med syskon!

2010-02-03 @ 22:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0