live and let go!

En planerad söndag, blev lite oplanerad men dock så trevlig. Det var lösa planer som spikades lite tidigare i morse än väntat. Men vi kom iväg och jag undvek de annars så självklara utbrottet. Tog några djupa och la annsvaret i händerna på min man. Det funkar om man bara vågar släppa kontrollen, jag lovar. Har hört till de som tvekat länge men bestämt mig för att lämna över då och då, nyttigt för oss båda. Hoppas han inte gör det samma med sådanna saker jag tar för givet hör till hanns to do`s! Vilka, när jag tänker efter är fler än jag någonsin anat! Ser fram emot en vecka då det kommer hända ett och annat med bygget i hemmet, nu kan dom väl inte låta oss vänta längre???

Kommentarer
Postat av: Carro

Jättetrevligt och spontant, tycker våra äkta män klarade att boka in en date riktigt bra. Hade nog lite samma känsla som du, ska jag ringa Tessan själv och bestämma.....nee Andreas får ringa Robban. Men vi ses snart igen va!!!??

2010-02-07 @ 22:52:03
Postat av: linda Liljeblad

Bra tänkt o fint kort på er!!

2010-02-09 @ 10:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0