tråkiga lördag!

Hade en trevlig start på dagen men nu känns det som dagen bara rinner i väg, och inget kul har den att erbjuda. Vi åt lunch på våffelstugan i dag, bra ställe. Kan varmt rekomenderas, speciellt om man har barn med sig. Bra lekhörna så man kan sitta i lugn och ro och prata. skulle köpt baddräkt till Cornelia men vi kom aldrig så långt. Tanken är att hon och pappa ska till badhuset i veckan. Annars rimmar det ju inte helt att köpa badkläder i det här skitvädret. VI VILL HA VÅR OCH VÄRME NU!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Var clementinen sur Cornilia? Håller med om att dagen varit tråkig, fånigt snöande hela dagen. Jag mår inte bra idag igen, och har inte varit ute och gått heller. Hoppas dagen blir bättre imorr`n. Mormor har en liten present till prinsessan, vi ses. Kramisar mormor

2010-02-13 @ 18:23:08
Postat av: FRIDa

VAD HAR HON FOR STORLEK?!?!? DET FINNS SAAAAAAA FINA HAR!! JAG KAN KOPA!!! VAD FAR DEN KOSTA HOGST?! JAG VILL JAG VILL JAG VILL

2010-02-14 @ 03:01:27
URL: http://fridaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0