vissa dagar gör man det bäst själv!

Varför ska man försöka få till en massa extra hela tiden, måste göra nått, måste träffa någon, få något uträttat! I vårat fall klarar vi oss bra själva men vi sitter oftast här och undrar vad alla gör en söndag som denna. eller vilken dag som helst för den delen, kanske är vi översociala, kanske har vi för lite att stå i om dagarna eller så har vi helt enket inga vänner. Jag är tjock, trött och lite väl lätt irreterad men har ändå behovet av att träffa vänner. trivs med att gåå här hemma och pyssla, städa och baka men hallå, man måste ju ut emellanåt för att inte helt stänga sig ute från det sociala livet- Varför ska folk hålla allt för sig själva, man blir ju inte piggare av att slänga sig i soffan varje kväll, inte gladare i alla fall. Nej, ibland undrar jag vad felet är, ska det var så här, vad skulle skillnaden vara om man bröt upp från allt det "trygga" här hemma och bara gav sig av på ett äventyr, one way ticket! Dom som skulle sakna oss skulle ju kunna komma och hälsa på och med öppna armar välkomna oss in när vi kommer hem och hälsar på. Skulle givetvis sakna min familj något enormt men kanske skulle man ta vara mer på tiden man har tillsammans och inte ta varandra för givet! Äh vad vet jag, nu blev det mycket text skrivet rakt ut...har du kommit hit så tackar jag för din stund, slutade du att läsa innan de här sita raderna hör du kanske till dom som aldrig skulle förstå ändå!

Ha en bra söndag tråkmånsar!

Kommentarer
Postat av: linda Liljeblad

I know that feeling... :)

Nu ser du till o inte föda inatt så du får håret fixat först! Ses imorgon!

2010-02-28 @ 19:09:37
Postat av: linda

nä jag skulle inteta one way ticket.. men jag skulle lätt kunna dra, eller helt försvinna just nu, jag orkar inte med mitt barn nu, det är så jobbigt. Jag vet han kanske inte rår för det, men förstå känslan att inte orka med sitt eget barn,...han gör olle tokig, de skriker bråkar gapar och slås, som gör patrick och mig osams som gör att ingen orkar med det här..jag vet inte vart jag ska ta vägen, men jag orkar verkligen inte mer. Så att flytta skulle inte göra mitt liv bättre, det kan jag lova....jag kommer säkert få skit för att jag skrivit det här också!

jag tror verkligen ingen kan sätta sig in i hur det är att ha det så här, att var totalt lost och inte vet vad du ska göra..inget är kul, lätt, roligt eller spännande, det finns inget att se fram emot..för vi vet hur det alltid slutar....

Förlåt, jag var bara tvungen.Jag är så trött!

2010-02-28 @ 19:19:43
URL: http://aklejatrend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0