extrapersonal......

det är väl sånna som kan hoppa in och jobba när det behövs tex när någon är sjuk eller?????? Vi har inga sådana på vårat jobb. Jag vet att jag är sjukskriven 50% Men bara för det kan jag inte hålla snoret borta och huvudvärken i shack. Jag jobbar bara mellan 12-16 i dag men det är fan nog när man inte mår bra.  Se på lisa på jobbet som inte kunde vara hemma från jobbet oj, hon fick lunginflamation tillslut! Tur att stan var stängd ett par dagar så hon kunde kurera sig!Så konstigt att våran extrapersonal inte svarar i sina mobiler, en mobil är väl till för att vara medflyttbar så man alltid kan vara tillgänglig???? Kalla mig tjurskallig om du vill i dag står jag för det. Det är väl bara och svara och säga att man inte kan.

Bäst jag gör mig i ordning, håll er borta från jc i dag om ni inte vill träffa snortessan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0