halsbrännnnnnna!

Sprutar eld här hemma, oj vilken bränna jag har, i halsen alltså! Annat vre det om man hade en solbränna, oj vad det skulle vara nice! Lill sis Frida landar snart i Mexico, tror jag.... inte helt hundra på hennes flygtider, jag hoppas verkligen hon får en helt underbar resa med massor av fina resminnen. Men det är klart att jag är lite orolig för henne, hon är ju lite snurrig. Men ändå tror jag hon fixart med stort F dessutom, hon har ju två grymma bigsissisar som har lärt henne allt hon kan!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja du tror du våra lärdomar tar henne långt..hehe vi har väl inte alltid gjort det smartaste...men det är klart vi har ju alltid klarat oss!!!

2010-01-25 @ 22:34:20
URL: http://aklejatrend.blogg.se/
Postat av: Linda

glömde säga ....ta en losec mupps på morgonen, det hjälper karin!!

2010-01-25 @ 22:35:30
Postat av: frida

jag lever och landar i mexico om ca 6-7 timmar. PUSS

2010-01-26 @ 15:44:14
URL: http://fridaand.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej!!! TA LOSEC MUPS på morgonen funkar för Norrlänningar i alla fall!!!!;-) Hoppas allt är bra annars....Synd att vi inte hann ses när vi var nere men nästa gång kanske???? Stort Lycka till med allt!!! KRAM Karin

2010-01-27 @ 11:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0