vill oxå!

min lill sis är framme i Mexico, hon skriver dagbok och har lovat att uppdatera med massor av bilder via sin blogg! Det har hon hållt än så länge, vet inte om jag kommer att fixa att läsa och se alla bilder bara. Avundsjuk!!! Klart jag glädjer mig för henne , massor! men efter dagen som var igår och den efterföljande natten så vet jag inte vartr det här är på väg?! Sa till Robb i går att visste jag inte bättre så skulle jag tro att det var dags att föda. Men så är det så klart inte, men allt känndes såååå besvärligt. Och de senaste 15 timmarna har jag haft världens huvudvärk som bara vägrar att släppa. Nu är det bara att hålla god min under mina fjuttiga timmar på jobbet som by the way börjar bli tunga dom med, mitt bråck i ljumseken blir helt klart inte bättre med kilona som ökar. nu till det possitiva!
Naej det får bli ett eget inlägg det är det värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0