Ett barn=konstigt!!

I går sov Cornelia hos farmor, hon var där från 11 på morgonen. Vi hade en heldag med sol, värme lugn och ro. Hur mycket jag än älskar den där lilla tjejan så behöver jag komma ifrån ibland och bara vara jag Tessan, inte mamma! Visst hade jag Herman vid min sida under hela gårdagen men han kräver inte lika mycket uppmärksamhet ännu. Vi lyxade till det med Pappagrappakäk, lasange, pizza, plocktallrik och så klart stans bästa kaffe med en kula italiensk glass. Yummi! En långpromenad i raskt tempo med mannen(händer inte så ofta att vi kommer iväg tillsammans), snabb ducsh och en öl i soffan. Nice, sovmorgon till 08.30. Herman vet vad mamma behöver! Men så började det kännas lite tomt här hemma, raka vägen till farmor. Men om Cornelia fått välja hade hon nog stannat några nätter till. Bästa Farmor!

Kommentarer
Postat av: Josefine

härligt då fick du din soldag!!

2010-07-05 @ 22:29:20
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: Josefine

nej men vad gullig du är! jag tror inte att det skulle försvinna men det är ju såklart ingen garanti. men kom förbi ngn gång och plinga på! kanske är vi hemma! annars så får vi bestämma tid så får ni komma på besök! avgör du! kramar

2010-07-06 @ 22:16:31
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: Lottie

Vad har fam Steiner haft för sig i värmen? :)

2010-07-08 @ 19:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0