Kul????

Jag sitter här och äter lerahamburgare, lerakaka och lyssnar på Cornelias favvo manboy på Spotify! Har jag kul...nej inte så värst! Men Cornelia har det och det är vad som räknas för det mesta. Jag vill städa och röja, rensa och göra om lite här och var. Men jag är rätt ensam om den kännslan, tyvärr! Robb ska på bröllop i Frankrike i helgen och just i denna stund önskar jag sååå att vi kommit på en lösning för att jag och Herman också hade kunnat följa med, skulle behöva ett brejk från tjatet om lek lek lek. vill känna att det finns något mer i mig en bara en mamma som surar över allt hon inte hinner. I dag suger det skulle man kunna säga! Men det blir nog bättre vart efter, visst? Säg JA, säg det, snälla, säg JA. Annars får du sitta på ditt rum hela dagen eller så slänger vi dina leksaker! Ja, ni förstår!

Kommentarer
Postat av: Karin

Ta ett break Tessan!!! DU är värd det!!!!När Robban kommer hem kan väl du göra nåt bara för dig!!! Det behöver man för att orka med.... Tack för senast så kul å träffa er även om det var en snabbis!! Tänk på DIG själv ibland oxå, vad du behöver för då blir man en bättre mamma och orkar mer!!! Kram

2010-07-26 @ 13:10:39
Postat av: Anonym

Tack, jag försöker men har riktigt svårt att prioritera!

2010-07-26 @ 15:22:45
Postat av: Anonym

Det blir inte lättare sen. Tyvärr. Små barn små problem stora barn stora problem. Har jag hört

2010-07-26 @ 16:15:05
Postat av: Linda

Tycker också du ska tänka mer på dig, och vad du vill och känner. Våra stora barn är rätt lika men olika...och båda är rätt krävande, så jag vet hur det är, det är så skönt att bara få komma bort lite.

2010-07-26 @ 19:43:49
URL: http://aklejatrend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0