här har det varit kalas!


Robbs present från mig var ett 50dagars tränings program som vi ska genomföra tillsammans! Jorå serni, vi börjar i morgon. Simmning, löpning, cykling är några av de sporter vi ska utöva. Vi ska äta som vanligt men komma igång med träningen på riktigt. Vad fick han? Tillbehör så som vattenflaska till cykeln, träningströja, proteinshake och ett sällskapsspel för att bryta av lite. Jag tror han blev glad, kul ska vi ha i alla fall!

Familjen Andersson och Johansson kom med det här underbara olivträdet, med golfbollar som topping. Och lika glad för det blev jag men gladast blev nog Robban!

Det bjöds på Farmors bästa marängtårta med chokladdoppade gubbar, mums! Leilas kladdkaka med vit choklad toppad med färska bär. Rabarbermuffins med farinsocker, vaniljkgrädde och en jordgubbe på toppen. Hallogrottor!

Anna och Sophia smaskade i sig av godsakerna!

Kommentarer
Postat av: frida

Jag försökte ringa igår och gratta, men det var upptaget. Och nu svarade ni inte hemma. jag är inte så dum att jag inte skulle säga grattis. det vet du nog.

2010-06-21 @ 09:50:38
URL: http://fridaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0