inte rättvist!

I kväll var det min tur att smyga ut när  det var läggdags. Jag hade stora planer på en välgörande powerwalk. Men ok då kan vi väl se till att det regnar lite sa vädergudarna för sådan karaktär har hon inte så att hon ger sig ut om det regnar. Dom har så rätt, här sitter jag i stället med en skål jordgubbsglass och tjurar. Är det ingen som kan ta på sig uppgiften att ta med mig ut även en dag som denna???? Jag skulle vara otroligt tacksam! Skulle till och med kunna tänka mig en löparrunda, jo jag lovar!

Kommentarer
Postat av: cecilia

Synd att vi inte bor närmare, skulle verkligen behöva ut och röra på mig mer också men det är så tråkigt att gå, springa själv...... Så då hamnar man här i soffan med något onyttigt istället eftersom karaktären inte finns:). Hur har ni det framöver ska vi försöka boka in en dag att träffas? Ha det gott och hälsa familjen kramar

2010-06-09 @ 21:41:29
Postat av: lottie

Jag vill!!! Jag längtar såååå mycket till att jag ska bli nyttig igen... om jag nu varit det nångång... men planerna är stora... igår hamnade jag framför tv.n med en chokladkaka... jag som aldrig äter choklad annars.. ;)

2010-06-10 @ 08:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0