ändrade planer!

I dag fick jag ett tjockt brev på posten från barn och kvinnocentrum. Det var angående snittet som så länge varit planerat till den 18mars. Men där stod det . Du har fått tid till planerat kejsarsnitt den 17/3. Jaha ja, vad riktigt det blev helt plötsligt, då är det bara 2 veckor kvar i dag då. Jag som trodde jag skulle få vänta ända tills i morgon med att skriva 2 veckor kvar. Det går fort nu kompis det går fort nu! Ok jag erkänner, det pirrar lite extra i magen just nu,..........kanske för att jag är hungrig förresten! Mohaaaaa, bebis på utgång!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åå, då hade du ju lika bra kunad få det den 15 så kunde ollebonk och den nya lilla slå sig ihop...nära nära

2010-03-03 @ 17:37:32
Postat av: Anna F

Tänk att jag har gått och trott att det är den 17/3 hela tiden!! Det måste vara ett tecken på att allt kommer gå fint och det ska bli så mysigt att hälsa på den lilla...eller lille. När ses vi så jag får se nya frillan? Var rädd om dig nu.

2010-03-03 @ 20:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0