fin fint ska det va!

I dag har jag besökt frisören, ny färg och klipp. Känner mig fräshare faktiskt, såg riktigt dassig ut innan. Har fått ventilerat mina tankar lite också med den stackars frisören :) Hon är en riktigt bra lyssnare och pratare, min numera personliga coach ( inget hon själv vet)! I bland kan man känna att vissa saker kan komma till sin klarhet då man minst anar det. Tror jag insåg ett och annat i dag! TACK!

Fick besök av mysiga bus Olle bonk och moster frida på eftermiddagen, det gör vi gärna om. Hade riktig kvalitetstid med den lilla kopian av stor fisen Adam. Det här är alltså Cornelias kusiner!

Men sen då....min stackars mamma ligger på infektionsavdelningen på vin i natt. Hon har fått blodförgiftning och mår inget vidare alls. Bästa mamma, inte kan jag hälsa på heller! Ska nog hålla mig i från den avdelningen med min stora mage. Men jag tänker på henne massor. Pappa är bortrest dessutom! Typiskt. Som tur är har lillsis Frida kommit hem och kan fixa och styra! Tur vi har dig vimsan Frida.

Ja ja, lika bra att säga god natt 06.44 vaknar våran väckarklocka, varför bryta ett mönster????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0