I dag är det storasyster Lindas födelsedag!

Vi har haft upps and downs under vår uppväxt. Det var först när jag var 15år som vi insåg att vi faktiskt kunde ha riktigt kul tillsammans. Därav några tokiga resor till greklanld, shit det var tider det! Men oj vad länge sedan det var. Jag var tärna på hennes bröllop, jag är gudmor till hennes lilla fina Ollebonk och moster till bästa Adam. Och så har jag fått lära känna hennes fina man Patrick inte att glömma! Hon har lärt mig mycket om livet, även om största delen av lärdommen kom ifrån hennes dagbok som jag råkade hitta! Förlåt! Nu har vi helt plötsligt inte lika mycket tid med varandra, jobb och familj tar sin tid vilket är synd synd synd och ännu mera synd. Men vi vet båda att vi har varandra och ett samtal om dagen hinns det i alla fall med minst!
Jag önskar dig en underbar födelsedag, ses till kvällen!
LAV YA!

Kommentarer
Postat av: Caroline

visst är det bra med systrar!

Nu är vi för övrigt friska från våra megaförkylningar så nu vill vi GÄRNA komma och hälsa på Herman och er också förstås. Hur ser det ut framöver? Kram Carro

2010-03-26 @ 11:08:48
Postat av: linda

Du är fin du. Ni är så välkommna i kväll...olle väntar VÄLDIGT mycket!!

2010-03-26 @ 13:26:23
URL: http://aklejatrend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0