Ingelstad shopping!

Det är grejer det! Helt otroligt, vi har inget att göra så vi ränskar kylskåpet bara för att få ett skäl att åka till Ingelsta shopping för att handla. Och så kan ju Cornelia som tröttnat på oss få leka av sig på barnpassningshörnan. Borde vara ute och leka, men nej vi är inte sugna på snöbus längre, det var kallt värre i morse så tanken slogs snabbt bort. Ja jag vet nu är det +5 och super soligt, och här sitter jag. Vad ska man säga.....det blir inte alltid som man tänkt sig. Söndagar är söndagar, det blir inte bättre än så!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej igen! Vi sågs en snabbis, hade inte riktigt tid att hälsa på Cornelia, blev hon mycket besviken? Utflykten dit blev nödvändig, Lucas kunde inte vänta. Vi var inte där längre än nödvändigt, jag vill och orkar inte vara ute bland folk, är inte så snygg i mitt groteska munsår. KRAM

2010-03-07 @ 17:12:05
Postat av: mamma

2010-03-07 @ 17:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0