Lätt Läst

Eftersom mina dagar består av väldigt mycket vila just nu så har jag hunnit läsa lite böcker.
Den  senaste Karriär och köksbesvär var väldigt lättläst eller det är nog egentligen alla böcker jag tar mig för att läsa. Sophie Kinsella skriver på ett  visst sätt som jag inte läser, förstår ni? Hon använder kursiv stil på ord som jag inte alls vill betona men ändå faller det mig i smaken. Hon använder sig av uttryck som -hon klickar med tungan, vem gör det egentligen (klickar med tungan alltså)? Det är som Liza Marklund, hon tjatar om att -läppja på sin juice! Konstigt! Men man har ju sina uttryck antar jag, själv säger jag alldeles för ofta att något är sjukt bra, sjukt konstigt eller sjukt kul! Det låter ju sjukt larvigt egentligen!
Har ni någon bra bok som förslag till min sista vecka med vila innan bebis arrival?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0