Min pappa är en fin man!

Och om det inte framgick förut så älskar jag honom och önskar honom inget helldre än äkta livskvalite. Jag önskar han kunde sluta pleasa alla "vänner" Och börja njuta av livet och sin familj. Det är hans tur att få känna hur det är att bli upppassad på. Nu ska han ta igen alla tjänster han utfört, håva in dem bara en efter en. Om jag kunde skulle jag köpa honom ett hus i Spanien, starta ett trädgårdsmästar företag åt honom och visa honom vad livet har att erbjuda. Om han vill förstås. Han kunde åka runt på en gräsklippare hela dagarna med bar överkropp, för stora badshorts och bakåtkammat vitt hårsvall. så där som bara min pappa kan. Älskar dig pappa! När började han läsa bloggar????
Spelar ingen roll, han vet att jag vill honom bara det bästa utan att behöva läsa det här! Men nu vet oxå ni!

Kommentarer
Postat av: Frida

ÅH!!!! gråter nu med. bajs.

2010-03-09 @ 22:16:15
URL: http://fridaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0