Operation 08.25

Tror bilder säger mer än ord nu. Spinalen (ryggbedövningen) var inga problem, min största skräck var att jag skulle börja kräkas efter att den var lagd men så var inte fallet. Det var obehagligt JA men inte outhärdligt! Ska jag tillägga kanske att leendet på läpparna fanns där fortfarande och det blev inte mindre när våran lilla fis väl pluppade ut. Väl efter utpluppandet hjälpte det väldigt mycket att min underbara man och vår fina pojke satt brevid mig. Tänk att dom luktar gosig bebis direkt när dom kommer ut. Helt fantastisk känsla! Läkarna som var med var helt otroligt trevliga och vi höll en sjyst konversation under hela tiden. Tack som FAN,(som en vän skulle uttryckt sig) för en oförglömlig upplevelse!





Och där var han entligen Herman Gustav .... Steiner 4075g och 55cm lång!

Kommentarer
Postat av: Lottie

Fantastiskt! Härligt med en harmonisk förlossning!!! :D... Önskar jag oxå kommer ha ett leende på läpparna hela vägen...men det är väl inte så troligt ;)

2010-03-24 @ 09:59:09
Postat av: Åse

Kul att få följa när er lille killen kom till världen!! Stort grattis!! Kram

2010-03-24 @ 10:14:56
Postat av: Lina

Åh lille Herman!!! Finaste fina var han!!!! En lite SÖTKORV som sagt!! Huvva vad hormonell man är då....nu rinner det vatten från ögat åxå...damn!!! :)

2010-03-24 @ 12:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0