snälla lisa!

Det här fina inlägget hittade jag på lisa fisas blogg i dag, hon är bara för söt, stolt blev jag!

jobbfilosofi.

visstja..

förut gick jag och undrade på jobbet vad det var som fattades mig
tänkte o tänkte o kom fram till en massa småtjaffs, men det var inte det rätta
så jag tänkte vidare och kom fram till att jag saknar tessan här på jobbet.
sprallig, skön, glad, snäll aamen allt lixom.
jag tittade på hur hon gjorde, o så försökte jag göra samma sak.
som ett litet barn, men jag tyckte ju att allt var så bra med henne, hon lärde lixom mig saker genom att bara vara här, det var inte så att hon lärde upp mig, nejnej! jag lärde mig utav hennes kunskaper!

http://thesteinerwife.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0