Var var vi...?

Jo, herman var alltså ute hoss oss entligen, jag var riktigt mör. Tog mig med mycket möda upp på kvällen för en dusch, nice! Sedan dess har dagarna sprungit i väg och i dag är Herman en hel vecka. Vi har hunnit med att träffa många nära och kära som överröst oss med fina presenter. Min big sis Linda är tokig i bebiskläder, ja eller kläder över huvud taget, eller presenter av alla dess slag. Så när hon väl kom och hälsade på i dag så hade jag lyckats ta på honom en gamal body från Cornelia, typiskt! Alla andra var i tvätten ju, jätte svårt med en liten snopp som kissar åt alla möjliga håll! TACK snälla alla för jätte jätte fina presenter. Ni är BÄST!
I kväll kommer här lite bilder från veckan som gått. Håll utkik! För ni har väl inte fått nog av våran sötkorv redan???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0