Väskan packad!

Nu är lillmongots väska packad, mina grejer är tvättade och framlagda. Alla papper som ska med finns..........så ja nu är även kameran på laddning. Benen rakade och fötterna filade. Tror vi är redo! Fritt fram för dom att ringa ock meddela tiden. jag ska hämta Cornelia på dagis klockan 14, tror vi åker ut till mormor ett tag. Mellis i solen kanske! Jag har hört att det ska börja kännas mycket lugnare i magen nu, inte lika mycket aktivitet. Det stämmer inte här, förstår inte att det finns möjlighet att röra sig där inne. sprätter runt som en tok därinne. Tänk att har läkaren rätt så väger den redan nu 4kg. får jag gissa så ännu mer! Återstår att se, i morgon får vi alla svar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har Robban rakat benen oxå? Man vet aldrig vad som händer på sjukhuset. Kanske han oxå har en bebis i magen?

2010-03-16 @ 21:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0