Bästa Frida!

Min syster Frida, Cornelias moster= en superduper bra barnvakt, syster,moster och vän! Du är Cornelias idol, men det visste du nog redan. Varje gång ni setts kommer samma fråga, när tror du vi kan leka igen då? Hon tjatar fortfarande om att ni ska plantera blommor i trädgården med era paljett tröjor, bara så du vet! Du är lite av min idol med, önskar jag var 20 igen så vi kunde ut och röja i hop, tror vi skulle funka bra på dansgolvet. Ännu bättre om bigsis Linda var med, hon har grymt många bra trick att lära ut. Massor av tack för sällskap, barnvakt och ärenden du gjort i helgen. Du  är bäst! Ja mamma, lite tankspridd och virrig och väldigt dålig på att städa är hon, men hon lär sig och växer snart till sig! Tänk vad skönt det kan vara att få gråta till ett larvigt barnprogram, sådant gör bara systrar! Lav ya!




Kommentarer
Postat av: Frida

det är det enda jag kämpar för, att vara mina trolls förebild. <3

2010-05-10 @ 21:07:37
URL: http://fridaand.blogg.se/
Postat av: Sara

Ni är såååå fina allihopa!

Puss på er!



Ps. Frida, du och jag kan ju röja :)

2010-05-12 @ 21:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0