Ni vet....

ni vet hur det är när man är på solsemester... så fort man vaknar på morgonen springer man fram till fönstret och lättar på gardinen för att se om solen lyser. Så gjorde jag i morse, dom har ju sagt att det ska vara 20grader och sol idag, jag har lovat Cornelia sommar idag, hon har valt ut sina finaste sommartrosor som hon skulle ha i dag. Men så är himmlen grå och marken blöt. På msn väder står det att det är sol och 14grader. Hmm, men vi har bara grått hos oss! Det kanske kommer senare, eller! Nu börjas det, stressen för de fina soldagarna! Inget är så stressigt som den svenska sommaren, hoppas kunna njuta av den lite mer i år när jag är mammaledig.


Kommentarer
Postat av: linda

Jag tycker Cornelia ska ha håret som på bilden. Jätte fint!

2010-05-15 @ 21:42:48
URL: http://aklejatrend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0