reunion it is!

I dag var en dag med många Reunion`s stora som små! Alla lika välkomna. Martin Hultberg min första stora kärlek, hallå vi förlovade oss i sandlådan på frita. Han köpte Jane Hellen shampoo till mig som kärleks pressent från Stockholms resan, det kallar jag kärlek det! Ja han fyller nu som alla andra 80:or 30år i år och ska ha stor stor fest, jag är indjuden! Den kom på posten i dag och jag läste igenom den med riktigt Martin snack. Värför var ett ord som han betonade lite annorlunda mot alla andra. Just precis som jag skrev det och med riktigt stark norrköpingsdialekt. Vi hängde länge, många fina minnen där, även om Sara alltid kommer i håg mer än mig från den tiden har jag helt klart massa minnen från den tiden!
Familj 1 har återförenats med ett härligt samtal i riktig grabbanda! >Tack och lov!
Familj 2 har gett det en ärlig, och so far sooo good! Inte en dag försent, tror på det mer är någonsin!

Som sagt, en dag fylld av återföreningar, kärlek, sol och kvalite!

Kommentarer
Postat av: sara

Berättade precis för Claes om Jane Helen schampoot. Så fint av honom!

Synd att jag inte kan gå på festen bara, tror det hade varit sjukt roligt...

När ses vi pumpkin?



Love S

2010-05-24 @ 16:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0