kalas kalas kalas!

Jag gillart, det är lite tufft att komma i mål i bland vi är rätt många som kommer när det är kalas så det blir lätt lite mycket att förbereda. Men det är härligt när man ser alla som sitter och mumsar i sig av det man kämpat med att få till. Det bjöds på Bardietårta, men viktigt att säga barbiefetårta. Något helt nytt för mig, något jag aldrig trodde jag skulle göra. Men Cornelias önskan är min lag, ja när hon fyller år i alla fall. Blev rätt nöjd men prestationskärring som jag är hade jag nog trott att jag skulle kunna få den lite nettare och tjusigare, men Cornelia var nöjd i alla fall!



Kommentarer
Postat av: mormor

Söta Cornelia, vilken tur du har som fått en så där duktig mamma. Och mamma har ju tur som fått en så där gullig flicka som du är. Och mormor har ju också tur, som fått er båda duktiga flickor, plus alla andra härliga barn och barnbarn. Puss på dej Cornelia, och stort grattis på din riktiga födelsedag. Kram mormor.

2010-11-07 @ 22:14:17
Postat av: Anonym

Åh, vilken fin tårta!!! Du är duktig Du och en fin mamma! Gratulera och krama tjejen på riktiga födelsedagen från oss! Kram Anna o Henric

2010-11-08 @ 10:21:31
Postat av: Anna

JÄTTEFIN tårta, den skulle jag ha varit mer än nöjd med!!!

2010-11-09 @ 08:10:43
Postat av: linda Liljeblad

ojojoj du är ju proffs juh!!!

2010-11-09 @ 18:33:58
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0