ooooo, jag som var så bestämd!

Jag hade bestämt mig för att lägga bloggen på hyllan ett tag, den inspirerar inte mig och inte heller någon annan för den delen. Det var fem dagar sedan jag skrev och jag har inte kännt saknad alls. Men så när jag tittade i dag så är det fler än vanligt som varit inne de senaste dagarna, hmmm! Vad ville ni läsa??? Jag har ju inget att skriva, inget av intresse i alla fall. Men det blir nog som jag tänkt ändå, bloggen får jullov! Får jag ett grymt behov är det väl bara att skriva anntar jag, God Jul så länge!

Kommentarer
Postat av: linda Liljeblad

Förstår att du känner så!! Skriv när du vill, om du vill, om vad du vill! allt intresserar mig iallafall!! vad äter ni för vardags mat tex?? o barnen? vad säger de för roligt o vad intresserar dem nu? kraam fina!

2010-11-26 @ 09:49:03
URL: http://[email protected]
Postat av: Anna F

Det som är bra med förvaring, på t ex en hylla, är ju att man kan ta fram det förvarade precis när man vill. Finns platsen så kör, det är kul att läsa vad ni har för er. Men nu kanske vi hittar mer tid att ses!?

Ha en skön helg och gör vad du känner för, det är du värd.

2010-11-26 @ 20:26:24
Postat av: Josefine

jag har saknat bloggen! har gått in varje dag o sett c klocka! säger som linda! mat o bakning. sådant jag ej tycker är kul själv är kul att se i din blogg! o fina fantastiska bilder på de små! ses på måndag om ni är helt friska då!!

2010-11-27 @ 09:45:02
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: Henric, Angelica, Filippa o Gustaf

Hej! Jag läser din blogg och tycker den är super bra och fin, speciellet alla bilder på era troll :)

Allt du skriver är kul att läsa, men kanske lite mer inrednings, bak och mat- och klädtips.

Du får absolut inte sluta skriva.

Ha det så bra och hälsa Robban och de små såklart :)

2010-11-28 @ 12:40:06
URL: http://filippasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0