Söderköping i ovädret

I dag kom snälla kusin Cicci och hämtade upp mig och Herman för en liten tur till Söderköping i ovädret. Vi hade inte hunnit få på vinterdäcken ännu, åtgärdas i detta nu hos pappsen. Det blev en tur till härliga Evaboden, ooo dom har så mycket fint till barnen där. Villervalla, älskar deras färger! En ny tröja och vantar till lillkorven och bästa finaste filten=GOS. Inget söderköping utan ett besök på Akleja hos big sis. Fick med mig lite nytt grönt bla. årets första amaryllis en liten vit. Ett nytt litet hus fick också följa med. Det är inte svårt att göra av med pengar, men vem har någonsin påstått det???



Kommentarer
Postat av: Liselott

Fint!

2010-11-09 @ 18:13:20
Postat av: linda

Jag gillar när ni gör av med pengar hos mig=))

2010-11-09 @ 18:26:55
URL: http://aklejatrend.blogg.se/
Postat av: Cissi

Fint det blev!! Älskar huset! Och bra att du tog den röda filten...

2010-11-09 @ 22:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0