ajajajaj!

Det känns i kroppen idag, hårt pass i går. Men det är såå skönt samtidigt. Har slagit till med ett träningskort till mig och mannen. Så är det nu någon som skulle vilja komma hit och ta våra barn en kväll iveckan så vi kan köra ett pass tillsammans så ni mer än välkomna. I dag....snö....kul...NOT! Lite tidigt, inget jag grämer mig så värst mycket över. Kommer vara borta om en timme eller två. Röjar dag här hemma, vi är alla klädda i våra mysigaste kläder och alla gör vad dom känner för. Tur att jag känner för att städa annars hade nog inte det blivit gjort. Julkännslor någon???

Kommentarer
Postat av: Lottie

Jag har alltid julkänslor... :) och jävligt mycket träningsvärk!!!! Mycket värre nu än när vi pratade, den kommer liksom smygandes... men det är ju härligt! Kram

2010-10-22 @ 13:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0