Det är fredag gott folk!

Huset är städat, maten är lagad och uppäten. Ett barn sover det andra sitter klistrad framför en film med ostbollarna i högsta hugg. Tränat för andra dagen i rad, inte en vana men en bra början! Jag har en ny jacka som hänger i min hall, varje gång jag går förbi den ler jag stort, längtar efter vintern och klämmer lite på luvan. Den är sååå fin och jag är så nöjd och tacksam för att jag tog mig ikragen och slog till, kommer inte ångra mig, i love it! I morgon är en fullspäckad dag, jag ska för första gången i mitt vuxna liv göra äppelmos. Big sis och jag åker ut till lite mer erfarna mamma för en husmors lektion i äppelkok!
Vad har ni för planer för helgen???

Kommentarer
Postat av: Anonym

FEEEST

2010-10-08 @ 22:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0