Hallowen!

var är alla busiga barn, här har vi väntat i flera timmar nu är vi så trötta att vi tror att vi svimmar. massor av godis har vi i vår hall med utanför dörren står ingen unge pall!!!!



SCARY HALLOEN!

när söta arga lilla Cornela gett upp hoppet om alla busiga barn (som aldrig kom) tillslut gått och lags sig och somnat sött kom ett helt gäng och knackade på. Jag tvekade först på att ens öppna dörren, när jag så hur många dom var rusade jag upp till Cornelia, skakade på henne och sa: Dom är här nu, vakna! Men nej nej, hon sov och missade allt. Nämn aldrig det för henne, gissa om det skar i en mammas hjärta när hon missade hela showen. Som att somna i från tomten på julafton, så peppad var hon för halloenbus!

Kommentarer
Postat av: Linda

Typiskt....vilken otur. Hit kom det ingen, men mina var ju inte lika pep som din....

2010-10-31 @ 09:17:23
URL: http://aklejatrend.blogg.se/
Postat av: mormor

Finaste pumpan, och finaste häxan jag sett nå´nsin,ni är så duktiga på att få till det. Kram

2010-11-02 @ 18:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0