Ja ja ja

Jag vet bara inte riktigt vad jag ska skriva om, jag vet att man måste uppdatera oftare men helt ärligt....just nu har jag inte så mycket att skriva om. I dag har jag kört mamma-barn pass, bestod i dag av för mig riktigt klurig stepp.  Lagom tills vi skulle gå vidare till nästa övning så satt det...nästan. Afro som var förra veckan var sneppet roligare men det här uppfyllde sitt syfte det med, att komma ifån och ta hand om mig själv lite. I dag lämnade jag till och med Herman hemma, han har varit lite grinig ett par dagar med tänder på G. Träningsverken kryper sig på och vi hoppas på en mysig eftermiddag med glada barn!

Hur det gick på kursen...., jo då men det är svårt. En system kamera är inget man lär sig över en natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0