Onsdagen är slut!

Onsdagar är i regel en trevlig dag tycker jag. Jag har tillbringat större delen av dagen med att leta efter vinterkläder till Cornelia, inte lätt. Jag är ju rätt bestämd av mig också måste jag medge. Didrikson-slut. Polarn-slut. Stadium fanns...nästan. Fel stl i jackan tror jag. Att det ska vara så svårt och att man ska börja så tidigt gör mig tokig! Kommer drömma om jackor i natt, drömmer så konstigt på sistond. Verkligt och intensivt. I morgon är det maskerad på dagis, mammabarnpass på Actic, bästa Linda kommer hem och Robb ska till mariestad. Det blir en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Liselott

Ett tips: Eva Boden i Sörping...:))

2010-10-30 @ 10:05:14
Postat av: Anonym

nu tycker jag det här är tråkigt att läsa det här...tänk på att jag bara suttit hemma i dag...

2010-10-30 @ 17:08:33
URL: http://a

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0