ännu en sådan där dag!

Jag har så många kloka vänner/ bekanta. Dom är så säkra, målinriktade, fokuserade och som sagt kloka. Jag känner mig så vilsen och osäker i många lägen, jag har åsikter och tankar om saker och ting men det kommer sällan ut rätt när det väl kommer ut. Känns som att jag babblar på mest för att säga något många gånger. Några av mina vänner tar bort osäkerheten i mig och får mig att fokusera och tänka logiskt. Livet är inte en dans på rosor alltid men låt oss tro det annars fallera allt helt och hållet. Vi måste se framåt, tro på oss själva och tro att vi gör det bästa av livet. Vårat problem.....vi har för mycket tid! Andras problem.....för lite tid! Vem har det sämst/bäst! Same same! Det gäller nog bara att prioritera i slutänden. Jaha nu blev det ett sådant där dystert meddelande igen, det bjuder jag på!

Kommentarer
Postat av: linda Liljeblad

Det här ska vi fan ha ett möte om du o jag!! :)

Du är fin!! som Ossie säger..

2010-09-10 @ 15:02:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0