förlåt!

Herman är hemma, det blev ett kort besök då alla prover var ok. Fram och tillbaka på en timme. Lite slemlösande medel och lugnande ord och råd till pappsen. Nu mår han bättre, sover inte nått vidare och låter fortfarande väldigt råsslig , men han är ju en glad skit den där Herman så vi märker ingen större skillnad i mellan varven! Har en hel del att dela med mig av känner jag men just nu måste jag prioritera mig ett tag, det har varit lite mycket fixande och planerande och kalasande ett tag. Måste bara låta allt sjunka in lite. Men det har varit kul och jag känner mig så älskad av alla nära och kära. Att fylla 30 var inga problem, vad som kommer nu......vem vet? I morgon är det städdag, kanske jag får lite tid över för att visa upp lite mera fina presenter!

Kommentarer
Postat av: Josefine

skönt att allt såg bra ut!! och tack för besöket idag. det värmde!

2010-09-09 @ 22:07:22
URL: http://josephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0