härliga torsdag!

I dag ska jag ge mig ut på stan och kolla in höstmodet, taggad till max av denna underbara sol som lyser med sina härligaste varma strålar! I helgen ska det bli kalas igen, släkten denna gång. Det är ju faktiskt inte förrän på söndag jag fyller. Pratade om 30års kris med mamma i går, känns som att jag skulle kunna vara en het kandidat. Vet inte så mycket om nått som komma skall i mitt liv just nu, mycket på gång men ändå inget! Men jag får bara hoppas att mina fina barn fortsätter att ta all min tid så jag slipper tänka på "krisen".
Som jag brukar säga....- Vi har det för bra för att ha det dåligt!

Kram på er!

BTW. ni har blivit fler på sistonde, kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0