Mitt brev till OLW

Vilken chock! Var på ica maxi i norrköping i dag och sprang i all hast förbi en väldigt trevlig tjej som delade ut smakprover på era nya chips. Provade pizza och pickles and mayo, lätt val. Gurkan vann! Efter att gjort allt jag måste i hemmet innan min egentid i soffan så var det dags att bjuda mannen på nyheten jag bara var tvungen att köpa. Dom smakade ingenting, skakade förbrilt på påsen i hopp om att smaken fanns längre ner. NEJ! Min påse har nog smitit förbi kryddavdelningen. Gissa om jag är sur????? Lite, men mest besviken. Jag längtade efter de där chipsen hela kvällen!



Vad tror ni, blir jag överröst med chips nu eller???

Kommentarer
Postat av: Karin

nä du får checkar å köpa nya det fick vi när vi råkade ut för samma sak!!! hoppas allt är bra!!! kram

2010-09-23 @ 14:28:24
Postat av: Anonym

Visa inte påsen för Robb.

2010-09-23 @ 16:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0