Nu så...

Det blev varken mycket städande eller bloggande gjort igår, det är inte så värst ofta det blir som jag tänkt om dagarna. En familj på 4 har många viljor att rätta sig efter. Hur som, i helgen ska jag på 30års fest. Känns skönt att få njuta av att någon annan har fixat och trixat lite. Men helt lätt tema har hon inte valt den där madde, peruk och svart klädsel. När man har en peruk på sitt huvud vill man gärna klä ut sig till någon, min peruk har ingen att relater till. eller jo fast nej, men det blir bra ändå.
Jag har en lilla syster som spenderat alldeles för mycket av sin lön på min 30årspresent, a pair of nice shoes from vagabond, tack så mycket. Tror nog hon ville poppa till bigsis lite.

Kommentarer
Postat av: linda Liljeblad

oj såg inte detta igår. Väldigt väldigt snygga. Du kommer look like a modell!!

2010-09-10 @ 08:27:26
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0